سخن روز /
آیین تکریم و معارفه رئیس تعاون روستایی شهرستان بردسیر برگزار شد
1401/02/28

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان:

آیین تکریم و معارفه رئیس تعاون روستایی شهرستانی بردسیر با حضور معاون اداری مالی تعاون روستایی استان کرمان،امام‌جمعه ، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بردسیر برگزار شد.

در ابتدای مراسم وفایی فرماندار شهرستان گفت ؛ ‌پست‌ها و مناصب اداری فرصت‌های کوتاه و زودگذری هستند که برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار می‌گیرند تمام پست‌ها و جایگاه‌ها در این دنیا فانی است و آنچه باقی خواهد ماند، عمل خیر و نام نیک انسان است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین کرمانی امام‌جمعه شهرستان بردسیر بیان کرد: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، مسئولین باید درراه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند وی با تقدیر و تشکر از رئیس قبلی تعاون روستایی شهرستان، برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید.

در پایان مراسم مهندس مهرابیان معاون اداری مالی تعاون روستایی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شبکه تعاون روستایی استان، بر سیاست‌های جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص هوشمند سازی و کشت قراردادی و توزیع هوشمند محصولات کشاورزی تأکید و با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید تعاون روستایی شهرستان بردسیر از خدمات رئیس قبلی این اداره تقدیر و خواستار همکاری، همراهی و حمایت مسئولین شهرستان از طرح‌ها و برنامه‌های تعاون روستایی شهرستان بردسیر و تخصیص اعتبارات تملکی به اداره مذکور جهت ترمیم و بازسازی انبارهای این شهرستان گردید.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های حمید فرخی تقدیر و کامران نفیسی به‌عنوان رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بردسیر معارفه شد.

تعداد مشاهده خبر406 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal