سخن روز /
|
اداره عمومی

اداره امور عمومی


افزایش بهرهوری و استفاده بهینه از منابع انسانی موجود در سازمان از ضروریات حفظ حیات یک سازمان است. آنچه مارا در رسیدن به اهدافی چون ایجاد نظام اداری کارآمد، پاسخگو و مقتدر در راستای گسترش عدالت اجتماعی، خدمت رسانی، ارتقاء عزت نفس کارکنان و تقویت روحیه مشارکت جویانه به منظور ارتقاء سطح بهرهوری و تأمین ثبات و امنیت اداری و ایجاد تحول اساسی در نظام اداری یاری می‌نماید اراده جمعی و عزم عمومی توأم با برنامهریزی صحیح میباشد.
به منظور تحقق اهداف موصوف و خدمت رسانی هرچه بیشتر به ارباب رجوع و پیشبرد مراحل هدایت، حمایت و نظارت بر شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی، واحدهای مختلف سازمان تعاون روستایی مستلزم پشتیبانی، برنامه ریزی و تهیه سازوکارووسایل نقلیه می‌باشند. لذا انجام این وظایف به عهده اداره امور عمومی در سازمان واگذار گردیده و این اداره با عنایت به محدود بودن منابع مادی و انسانی؛ امور مربوط به دبیرخانه، کارگزینی، کارپردازی،خدمات نقلیه، اموررفاهی و تحول اداری را به نحو شایسته به انجام می‌رساند و سهم عمدهای در موفقیت سایر ادارات سازمان در انجام وظایفشان دارد.
 
پرسنل اداره امور عمومی 

رئیس اداره امور عمومی

شرح وظایف 
 
      ۱. نظارت بر امور پرسنلی و کارگزینی شامل استخدام، صدور احکام و....

      ۲. بررسی نیازمندی های رفاهی کارکنان و ارائه پیشنهادات لازم

      ۳. نظارت بر حسن انجام امور اداری و دبیرخانه

      ۴. نظارت بر حسن جریان امور تدارکات و کارپردازی ، نگهبانی ، تلفنخانه و ...

      ۵. انجام امور مربوط به کمیته های نظام پیشنهادات ، تحول اداری و...

      و.

    کارگزین مسئول
 
      شرح وظایف کارگزین

      ۱. صدور به موقع احکام کارگزینی با رعایت مقررات مربوط.

      ۲. پیگیری امور مربوط به استخدام و بکارگیری نیروی انسانی، تبدیل وضع، ارتقاء گروه، افزایش سنواتی، بازنشستگی و....

      ۳. پیگیری امور مربوط به انتقال و ماموریت کارکنان و مشمولین وظیفه

      ۴. پیگیری امور مربوط به بازنشستگان

      ۵. ساماندهی پرونده های پرسنلی همکاران

      ۶. پیگیری امور مربوط به ارزشیابی کارکنان.

      ۷. جمع بندی گزارش ماموریت و اضافه کار پرسنل

      ۸. ارائه گزارش کنترل حضور و غیاب و مرخصی پرسنل

      ۹. انجام به موقع امور بیمه گری

      و...

 

   مسئول امور دفتری و دبیرخانه

   شرح وظایف مسئول دبیرخانه 
 

      ۱. انجام امور مربوط به دبیرخانه شامل پست نامه ها و نشریات، ثبت ، کدگذاری و توزیع نامه ها و مکاتبات و...

      ۲. حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی

      ۳. راکد کردن پرونده های مختومه با اجازه مقام مافوق

      ۴. آماده کردن، بسته بندی و تهیه صورت پرونده هایی که عمر قانونی آنها تمام شده و آماده کردن برای امحاء طبق دستورالعمل مربوط

      و...

نگهبانی و سرایداری سازمان

      شرح وظایف: 

 
      ۱. سکونت دائم در ساختمان واحد اداری.

      ۲. انجام امور نگهبانی و باغبانی در ساختمان اداری.

      ۳. حفظ و حراست تمام ساختمان و محوطه سازمان.

      ۴. کنترل ورود و خروج وسائط نقلیه و حمل و نقل اموال، اثاثیه، تجهیزات و اشیاء سایر کالاها طبق دستورات داده شده

      و...

 

    مسئول کارپردازی

 

      شرح وظایف 

 
      ۱. استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق.

      ۲. دریافت درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد.

      ۳. تهیه و تنظیم صورتمجلسهای مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع.

      ۴. انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد متبوع و راهنمایی کارکنان تحت نظارت.

      ۵. تهیه و تدارک به موقع اقلام درخواستی و مورد نیاز سازمان و ادارات ستادی تابعه.

      ۶. تهیه و تدارک مقدمات برگزاری جلسات، مراسم و مناسبتها.

      ۷. پیگیری انجام خدمات عمومی ساختمان از قبیل تأمین روشنایی، سوخت، تلفن و ...

      و...

تاریخ به روز رسانی:
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
تعداد بازدید:
۲۴۲
Powered by DorsaPortal