سخن روز /
جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولید استان و شهرستان‌ها با مدیریت استان
1400/04/14

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان:

 جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولید استان و شهرستان‌ها با مدیریت تعاون روستایی استان به میزبانی اتحادیه تولید استان تشکیل گردید .

این نشست صمیمی که با حضور مدیر استان، قائم‌مقام، معاون فنی و کارشناس مسئول نظام‌های بهره‌برداری و اتحادیه‌های شهرستانی و استان در محل اتحادیه تعاونی تولید استان برگزار گردید در خصوص مسائل و مشکلات مجموعه تعاونی‌های تولید بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

مهندس رئیسی مدیر استان در گوشه‌ای از این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست بیان داشت: طرح سیماب که از طرح‌های موفق و دارای پتانسیل‌های زیاد در حال اجرا است باید به‌عنوان محوریت در طرح‌های شاخصی همچون کارخانه تولید کود و سم و کارخانه خوراک دام در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: مقایسه عملکرد طرح‌ها با محوریت سیماب  و بدون محوریت سیماب نشان‌دهنده میزان اختلاف چشمگیر در پیشبرد  اهداف طرح‌هاست، لذا به همین دلیل می‌بایست طرح سیماب در اولویت طرح‌ها قرار گیرد.

مهندس سالاری قائم‌مقام و معاون فنی و نظام‌های بهره‌برداری نیز در ادامه این نشست مطالبی مفیدی  در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های شرکت‌ها و اتحادیه‌ها را بیان کرد.

تعداد مشاهده خبر394 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal