سخن روز /
جلسه‌ی شورای زکات در قطب و انبار غله استان کرمان (شهرستان ارزوئیه)
1401/03/07

شورای زکات در قطب و انبار غله استان کرمان در شهرستان ارزوئیه با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان و مدیر تعاون روستایی استان و اعضای شهرستانی ازجمله امام‌جمعه، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، مسئول کمیته امداد، مسئول زکات شهرستان و جمعی از کشاورزان و تولیدکنندگان عمده در محل دفتر امام‌جمعه تشکیل گردید.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدقاسمی زاده ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تقدیر و تشکر از اعضای شرکت‌کننده به نقش جهاد کشاورزی در این موضوع پرداخت و ازآنجاکه سرعت نهادینه کردن زکات در کشور پایین می‌باشد اشاره‌ای به فعالیت مهندسین ناظر جهاد کشاورزی در پهنه‌های مختلف نموده و با ذکر این نکته که زکات در مرحله اول فقط برای رضایت خدا انجام می‌شود گفت: مسئولین و تولیدکنندگان و نظام هم باید در این امر خدمت نمایند.

وی با اشاره به فقر فرهنگی در مورد پرداخت زکات تأکید کرد: باید پرداخت زکات قانونمند شده و از پرداخت‌های متفرقه جلوگیری شود.

رئیس شورای زکات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان همچنین در مورد هزینه کرد زکات دریافتی اظهار کرد: باید این موضوع شفاف به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با توجه به حضور مدیر تعاون روستایی استان کرمان در جلسه خواستار کمک بیشتر تعاونی‌ها در این امر شد.

در ادامه مهندس رئیسی مدیر تعاون روستایی استان کرمان در خصوص اهمیت فریضه‌ی مقدس زکات تأکید و آمادگی مجموعه تعاون روستایی استان کرمان در این فریضه الهی را اعلام نمود.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوری امام‌جمعه شهرستان، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس کمیته امداد، روحانی مسئول زکات کمیته امداد، رئیس خانه کشاورز و تعدادی از بهره‌برداران به بیان نظرات خود پرداخته ومقررشد با مساعدت فرماندار و سایر دستگاه‌ها مشکلات نیروی انسانی و خودرویی ستاد زکات برطرف شود.

در این جلسه سالاری رئیس خانه کشاورزی و از بهره‌برداران عمده گندم منطقه به بیان مشکلات و اعلام آمادگی در زمینه فرهنگ‌سازی زکات پرداخت.

تعداد مشاهده خبر190 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal