سخن روز /
انتصاب در مدیریت تعاون روستایی استان کرمان
1400/04/06

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان:

مهندس رئیسی طی حکمی مهندس بابک سالاری را به سمت قائم‌مقام،  معاون فنی و نظام‌های بهره‌برداری منصوب و از زحمات علی نیک فر در زمان تصدی پست معاون فنی مدیریت تعاون روستایی استان کرمان قدردانی نمودند.
در جلسه تودیع و معارفه‌ای که بدین منظور در محل سالن اجتماعات سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت تعاون روستایی استان کرمان برگزار گردید، مهندس رئیسی ضمن بیان جایگاه و مسئولیت سنگین تعاون روستایی در اقتصاد روستا و کشاورزان و اعضا شرکت‌های تحت پوشش خدمت در این عرصه را بسیار مقدس دانست و حوزه خدمات فنی را نیز یکی از جایگاه‌های پرتلاش و سخت در این عرصه خواند و موفقیت در آن مستلزم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دانست.
مهندس رئیسی در ادامه این مراسم از زحمات چندین ساله علی نیک فر در سمت معاون فنی که اثرگذاری بسیاری در حوزه فنی داشته، قدردانی و تشکر نموده و برای ایشان در تمامی مراحل کار و زندگی آرزوی موفقیت نمودند.
شایان‌ذکر است مهندس بابک سالاری چندین سال به‌عنوان  معاون نظام‌های بهره‌برداری مدیریت استان مشغول خدمت بوده و در مقطعی نیز به عنوان معاون سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مشغول خدمت بودند .

 

تعداد مشاهده خبر391 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal