سخن روز /
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از شرکت تعاونی روستایی سرآسیاب فرسنگی
1402/12/08

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمان:

دکتر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مهندس میر حسینی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با همراهی مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی روستایی سرآسیاب فرسنگی از ساختمان و تاسیسات و فروشگاه مصرف آن شرکت بازدید و از نزدیک در جریان امور شرکت و فعالیت های آن قرار گرفتند .

در این بازدید مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان عنوان نمود: شرکت تعاونی روستایی سرآسیاب فرسنگی با 1260 نفر عضو در سال گذشته ساختمان فروشگاه فرسوده خود را به مساحت 100 متر با اعتباری بالغ بر 360 میلیون تومان بهسازی و نوسازی نموده و جهت رفاه حال مردم و ایجاد تعادل در بازار، انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر و روغن،مواد لبنی و پروتئینی را به اعضا و مردم عرضه می کند.

دکتر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این بازدید ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش ها و زحمات مدیر و مجموعه تعاون روستایی استان کرمان اظهار کرد:شبکه تعاون روستایی استان کرمان دارای ظرفیت های فراوانی است.

وی خاطر نشان ساخت این شبکه بزرگ توزیع، یکی از مهمترین تشکل ها در راستای خدمت رسانی به اعضا ، سهامداران و عموم مردم می باشد.

 

تعداد مشاهده خبر98 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal