سخن روز /
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از محل ذخیره سازی میوه شب عید طرح تنظیم بازار
1402/12/03

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان کرمان:

دکتر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ، مهندس میر حسینی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مهندس جلالی معاون فرمانداری کرمان با همراهی مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان به منظور بررسی وضعیت ذخائر میوه شب عید شهروندان استان از سردخانه ای‌ که به این امر اختصاص داده شده بود بازدید و از نزدیک در جریان کیفیت میوه‌های ذخیره شده برای شب عید 1402و نوروز 1403و نحوه نگهداری آن قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت تامین میوه شب عید گفت: سهمیه استان 300 تن سیب درختی و 500 تن بوده که تماماً پرتقال خریداری و در سردخانه نگهداری می‌شود.

وی افزود: 111 غرفه در سطح استان کرمان برای توزیع میوه شب عید پیش‌بینی شده که 26 غرفه مربوط به شهرستان کرمان بوده که حدود 19 غرفه مختص شهر کرمان می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این بازدید ضمن تشکر و قدر دانی از مدیر تعاون روستایی و شبکه تعاون روستایی استان با تائید کیفیت سیب درختی و پرتقال ذخیره‌شده، بر توجه و دقت متولیان امر ذخیره‌سازی بر رعایت دستورالعمل‌ها در حفظ کیفیت میوه‌های انبار شده و لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد.

 

 

تعداد مشاهده خبر105 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal